• je to nejmodernější druh skupinové aerobní zátěže na pevném stacionárním kole. Šetří Vaše klouby a spaluje tukové zásoby.
  • Motivující hudba, pružné střídání zátěže a relaxace.
  • Technika dýchání a odborné vedení.
  • Posiluje nejen nohy, ale také paže, ramena a záda.
  • Tento cvičební fenomén umožňuje lidem všech věkových kategorií a výkonnostních úrovní rozvíjet aerobní kapacitu a tím zároveň upevňovat i své zdraví.

Proč jít na Spinning® ?
  • Každý to zvládne, jízda na tomto kole nevyžaduje náročnou schopnost koordinace pohybů.
  • Již po několika lekcích pocítíte zlepšování Vaší formy.
  • Je to cvičení nezatěžující klouby a šlachy, přesto srdce a plíce energeticky pracují.
  • Je to cvičení pro každý věk bez rozdílu výkonnosti.
  • Nejvíce efektivní tréninková metoda, při které po dobu 45minut spálíte průměrně 400-600 kcal

Zákazníci našeho Fitcentra
  • K dispozici Vám je 14 kol a 5 měřičů pulsů.
  • Pro velký zájem o tuto pohybovou aktivitu je třeba se na Vámi vybrané hodiny předem objednat ( telefonicky na čísle: 731340526, nebo osobně na recepci).

Pouze pro Vás.. speciální cvičení bodyspin,které je kombinací půl hodinové jízdy na kole a půl hodinového posilování problémových partií. Při jízdě na kole dojde k ideálnímu zahřátí svalů pro následné spalování tuků v posilovací části hodiny. I na tyto hodiny je nutné se dopředu objednat.

Tanec, pohyb a především zábava.. to je kombinace,kterou do Chilli Fitness přináší "ZUMBA".

Co je Zumba?

  • Zumba program je nejúčinnější,nejinovativnější a nejzábavnější cvičení navržené pro každého bez omezení věku.
  • Zumba vznikla,když si kubánský instruktor aerobiku Beto Peréz v devadesátých letech zapomněl na svou hodinu nahrávku a musel improvizovat na latinskoamerickou hudbu,zřejmě netušil,že tvoří revoluční fitness program,kterému propadnou desetitisíce lidí po celém světě.

Čím se vyznačuje Zumba?
  • Je to zábava! Zumba je zamaskované cvičení. Účastníci se baví, neuvědomují si,že cvičí.Konečně je tu cvičení,které lidé chtějí dělat každý den a cítí se u něj dobře.
  • Je to jiné! Hudba,kroky,pohyby,lekce,pocit...všechny jsou jako žádné jiné.
  • Je to snadné! Zumba je navržena pro každého. Účastníci cvičení mohou se Zumbou začít hned,bez ohledu na kondici,předchozí průpravu nebo věk.
  • Je to účinné! Zumba je založená na kardio cvičení s prvky rezistenčního/rýsovacího tréninku ke zpevnění celého těla a dosažení jakýchkoli fitness cílů. Zumba se rychle šíří a je návyková. Kdo ji jednou zkusí,už zůstane. Je to velká "taneční párty",z níž odcházíte úplně propocení,ale s úsměvem od ucha k uchu. Hodiny Zumby jsou pro mnohé, i starší ženy "diskotékou", na níž se bez ostychu vyřádí.

Program Zumba TONING
  • Kombinuje fitness taneční lekci Zumba s posilováním svalů pomocí speciálních lehkých Zumba činek.
  • Střídá se zapojení činek do tanečních variací, jednoduché posilovací cviky a cvičení bez činek, které využívá váhy vlastního těla.
  • Lekce je navržena tak, aby docházelo k co nejefektivnejšímu spalování kalorií a tonizaci svalů.
  • Činky, používané pri hodinách Zumba® TONING, nejsou pouze klasickým posilovacím nářadím, ale také rytmickým hudebním nástrojem, protože jsou plněné sypkým materiálem, který při cvičení chrastí a presýpá se. Díky tomu mají činky pohyblivé težište a jsou při cvičení bezpečnejší než obyčejné činky (ty lze na hodinách také použít, ale v žádném případě s nimi nesmíme třást kvůli nebezpečí poškození zápěstí). Každá váží necelé půl kilo, proto cvičení s nimi zůstává zábavou a není třeba se jich bát. Díky jejich použití se efektivně tvarují zejména svaly v oblasti horní části těla (bicepsy, tricepsy, deltové a zádové svaly), ale pomocí vhodne zvolených krokových variací a cviku nejsou opomíjeny ani ostatní partie (stehna, hýždě a brišní svaly).

POWER YOGA

  • Powerjóga je výborným propojením klasické jógy s moderními druhy cvičení.
  • Jedná se o formu cvičení, po které se budete nejen cítit skvěle, pomáhá ale i s hubnutím, zlepšuje fyzickou kondici a odstraňuje problémy se zády.
  • Stejně jako tradiční jóga odbourává i power jóga stres, zklidňuje nervový systém a rozvíjí rovnováhu a koordinaci pohybů.
  • Další výhodou powerjógy je, že se nezaměřuje pouze na hlavní svalové skupiny, ale také na hluboko uložené stabilizační svaly, které pomáhají držet rovnováhu, zachovávají správné držení těla a napomáhají udržet zdravé klouby a páteř.
  • Narozdíl od tradiční jógy, kdy se v jednotlivých pozicích setrvává poměrně dlouho, se v powerjóze pozice dynamicky střídají.
  • Důraz je kladen hlavně na sílu a ohebnost. Powerjóga je proto fyzicky náročnější než tradiční jóga a může proto pomoci i při hubnutí nebo udržení váhy.
  • Kromě toho, že si u powerjógy zpevníte celé tělo, protáhnete svaly, budete mít také lepší koordinaci, naučíte se udržet balanc a lépe se budete koncentrovat.

Pro koho Powerjóga je?
  • Powerjógu mohou provozovat všechny generace, většinou je o ni zájem zejména mezi ženami a dívkami, v současné době ji ale začínají objevovat i muži, kteří chtějí zpevnit svoje svaly.
  • Powerjógu můžete cvičit, pokud nemáte žádné zdravotní omezení, v opačném případě se předem poraďte s lékařem nebo alespoň informujte lektora o svých omezeních před lekcí a ten Vám doporučí, které pozice případně vynechat.
  • Jestliže toužíte po štíhlejší postavě, spojte powerjógu s kardio cvičením jednou do týdne. Budete tak nejenom zpevňovat svalstvo, ale navíc spalovat tuk a do měsíce se budete své nové figuře divit.

BosuBOSU ® je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku. Základem cvičení BOSU ® je speciálně vyvinutá nafukovací kopule BOSU Balance Trainer, kterou při cvičení používáme jak stranou rovnou, tak vypouklou.

Pro koho je BOSU cvičení?

Cvičení na BOSU ® je vhodné pro ženy i muže všech věkových kategorií ať už se jedná o vrcholové sportovce, nebo ty, kteří cvičí doma pro zdraví. Díky širokému rozsahu použití může BOSU cvičení používat osoba jakékoli věkové kategorie od amatérů až po vrcholové sportovce, tato důmyslná pomůcka se využívá v aerobních centrech, sportovních oddílech, rehabilitačních centrech i domácnostech.

Cvičení na BOSU Balance Trainer

je určený pro širokou škálu tréninků od balančních či rehabilitačních až po posilovací tréninky. Každá lekce BOSU trvá cca hodinu a stejně jako u cvičení ve fitcentru či na aerobiku by každému cvičení měla předcházet zahřívací fáze, na konci lekce pak protahovací cviky. Ideální je kombinovat cvičení BOSU s dalšími typy cvičení. BOSU ® cvičení je vyjímečné v tom, že zapojuje nejen vědomě ovládané svaly, ale i hluboké kosterní a další důležité svaly, které na rozdíl od našich prapředků vinou moderního životního stylu nepoužíváme a které zajišťují správné držení těla. Ochablost těchto svalů pak zapříčiňuje velmi časté bolesti zad a kloubů.

Výhody cvičení BOSU

Cvičení BOSU komplexně posiluje svaly celého těla, zpevňuje šlachy a vazy, zajistí lepší koordinaci pohybu, držení těla a jako každá fyzická aktivita má pozitivní vliv na kardiovaskulární systém a redukci tuku. Odměnou Vám tedy bude štíhlejší postava, pevnější tělo a pravidelné cvičení může pomoci i odstranit bolesti zad a šíjových svalů.

Kruhový trénink

- Kruhový trénink je krátké, intenzivní a velice efektivní a motivující cvičení, které Vás rychle dostane do formy!!!
Hlavní výhody kruhového tréninku:

  • určen pro muže i pro ženy
  • časově nenáročné cvičení (45-60min)
  • jednoduché cviky– aerobní, posilující a dynamické (jednotlivé cviky zvládne opravdu každý)
  • zábavná forma - na každém stanovišti cvičíte s jiným náčiním
  • motivující cvičení - na každý cvik máte jen 40s., proto se snažíte vyvinout maximální úsilí a trenér Vám k tomu ještě pomůže
  • posílení svalů + zlepšení vitální kapacity plic
  • variabilní cvičení - cviky se každý trénink obměňují
  • pomůcky – např.TRX,kettlebells,expandery,overbally,činky atd.
  • Dopřejte svému tělu komplexní trénink!

Jedná se o závěsný systém, který místo činek a závaží využívá pouze váhu těla.

Tento zajímavý cvičební program byl vytvořen americkým námořnictvem jako efektivní tréninková forma při cvičení mimo základnu. Jedním z důvodů byla jednoduchost celého systému a také jeho skladnost.
TRX je cvičební nářadí vhodné pro maximální aplikaci pravidel funkčního tréninku ve sportovních centrech, ale také mimo ně při všech outdoorových aktivitách. Ve světě se TRX rozšířilo velmi rychle, stejně jako později u nás.

  • Jedná se o jednoduchý popruh, který je zavěšen v místnosti. Ke cvičení je využívána pouze vlastní váha těla, intenzita se dolaďuje úhlem naklonění oproti zavěšení popruhů.
  • Lekce je vedena školeným instruktorem.
  • Cvičení je díky variabilitě cviků zaměřeno na všechny problematické partie a jeho velkou předností je posílení stabilizačního svalstva.
  • Díky zavěšení je tělo vyváděno z rovnovážné polohy, což vede k zapojení svalů, které při většině cvičení zůstávají téměř nečinné. Náročnost cvičení je tak variabilní, že se dá říci, že je to aktivita pro každého.
  • Instruktor je zárukou správné techniky provádění cviků a rovnoměrného zatížení svalů.
  • Nejedná se o aktivitu aerobního charakteru, tepová frekvence je tedy nižší a hlavním smyslem je posílení a vytvarování těla. Ideální je doplnit toto cvičení aktivitou aerobní, jako Bosu,Zumba,Spinning…..

TRX

Jumping

Jumping je dynamické skákání prováděné na speciálních trampolínách s řídítky v rytmu motivační hudby.

Jumping je zábavný sport, při kterém si dáte pořádně do těla. Během hodiny se střídají rychlé a pomalé poskoky, sprinty, silové prvky, balanční cviky a na závěr přijde posilování břišních svalů. Na rozdíl od jiných sálových lekcí máte k dispozici vlastní trampolínu o průměru 122cm, díky které se vyvarujete nechtěné konfrontaci s ostatními účastníky.

  • Je to ideální aktivita pro formování postavy. Kombinací rychlých a pomalých poskoků a silových prvků efektivně spalujete tuky - až 650kcal za hodinu! Navíc díky nestabilní podložce a balančním cvikům posílíte hluboké zádové svalstvo a to má pozitivní vliv na správné držení těla.

  • Mezi lidmi kolují mýty, že jumping poškozuje kolena. Ve skutečnosti jsou nárazy tlumeny měkkou a pružnou podložkou, takže nedochází k zatížení jako například při běhu,ale naopak klouby šetříte.

  • Jumping je sport opravdu pro každého. Nezáleží na věku, hmotnosti ani současné kondici. Instruktor přizpůsobí choreografii i fyzickou náročnost Vaší zdatnosti nebo si jednoduše můžete zvolit jednodušší cvik a pokračovat s ostatními. Jumping je jednoduše ideální pro všechny, kdo si chce zlepšit náladu a přitom zapracovat na své kondici.



Adresa

Žižkova 1626
396 01 Humpolec

fit@chillifitness.cz
Tel: +420731340526



pro fotografie z akcí a novinky Chilli fitness klikněte zde